Το φετινό καλοκαίρι ήταν το καλύτερο της ζωής μου!Το πρώτο καλοκαίρι αγκαλιά με τον γιό μου, τα πρώτα του λογάκια... , τα πρώτα του βηματάκια... , τα πρώτα του δοντάκια... ( επιτέλους βγάλαμε δόντια) και φυσικά το νέο μας όνομα ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ που αντικατέστησε το μέχρι τότε κλασσικό ΜΠΕΜΠΙΣ.
Η βαφτισή μας έγινε ένα (πολύ) ζεστό απόγευμα του Ιούνιου, με θέμα την θάλασσα και το μικρό ναυτάκι μας να πρωταγωνιστεί στην πρώτη του μεγάλη γιορτή!!!!
Πάρτε μια γεύση από θάλασσα....
 |
| Βαγγέλης!!!! |
 |
| Οι μπομπονιέρες μας. |
 |
| Τα γλυκά ήταν από τα χεράκια της Αναστασίας με μους σοκολάτα και λογω ζέστης ηρθαν στο τέλος του μηστυρίου. |
 |
| Μπομπονιέρες για τους μπόμπιρες! |
 |
| Οι μπομπονιέρες για τους μεγάλους ήταν γούρι μεταλλικό με πέτρες και κουφέτα βότσαλο! |
 |
| Ναι, είναι ίδιοι..... |
 |
| Το centerpiece της δεξιωσης ήταν ποτήρι μαρτίνι με ζωντανά χρυσόψαρα και τριαντάφυλλα. |
 |
| Το δωράκι των καλεσμένων της δεξίωσης |
 |
| Ο μπουφές των γλυκών με το συντριβάνι σοκολάτας. |
 |
| Παντού ψαράκια!!!! |
 |
| Το προσκλητήριο ήταν φυσικά χειροποίητο (από εμένα) ντυμένο με ύφασμα με ψαράκι για το όνομα καλεσμένου. |
 |
| Και το βιβλίο ευχών ! |
Να ευχαριστήσω τις φίλες μου , Ευτυχία και Νανά, αλλά και τη μαμά μου, που βοήθησαν να φτιάξουμε τις μπομπονιέρες! Ολα πήγαν κατ ευχήν και η βάφτιση μας θα μας μείνει αξέχαστη!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου