Free background from VintageMadeForYou

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Η Βάπτιση του Βαγγέλη μου.....!

Το φετινό καλοκαίρι ήταν το καλύτερο της ζωής μου!Το πρώτο καλοκαίρι αγκαλιά με τον γιό μου, τα πρώτα του λογάκια... , τα πρώτα του βηματάκια... , τα πρώτα του δοντάκια... ( επιτέλους βγάλαμε δόντια) και φυσικά το νέο μας όνομα ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ που αντικατέστησε το μέχρι τότε κλασσικό ΜΠΕΜΠΙΣ.
Η βαφτισή μας έγινε ένα (πολύ) ζεστό απόγευμα του Ιούνιου, με θέμα την θάλασσα και το μικρό ναυτάκι μας να πρωταγωνιστεί στην πρώτη του μεγάλη γιορτή!!!!
Πάρτε μια γεύση από θάλασσα....

stellagrav
Βαγγέλης!!!!



stellagrav
Οι μπομπονιέρες μας.



stellagrav

stellagrav

stellagrav
Τα γλυκά ήταν από τα χεράκια της Αναστασίας με μους σοκολάτα και λογω ζέστης ηρθαν στο τέλος του μηστυρίου.


Μπομπονιέρες για τους μπόμπιρες!



Οι μπομπονιέρες για τους μεγάλους ήταν γούρι μεταλλικό με πέτρες και κουφέτα βότσαλο!



stellagrav

stellagrav
Ναι, είναι ίδιοι.....



stellagrav
Το centerpiece της δεξιωσης ήταν ποτήρι μαρτίνι με ζωντανά χρυσόψαρα και τριαντάφυλλα.



Το δωράκι των καλεσμένων της δεξίωσης




Ο μπουφές των γλυκών με το συντριβάνι σοκολάτας.

Παντού ψαράκια!!!!
Το προσκλητήριο ήταν φυσικά χειροποίητο (από εμένα) ντυμένο με ύφασμα με ψαράκι για το όνομα καλεσμένου.

Και το βιβλίο ευχών !
Να ευχαριστήσω τις φίλες μου , Ευτυχία και Νανά, αλλά και τη μαμά μου, που βοήθησαν να φτιάξουμε τις μπομπονιέρες! Ολα πήγαν κατ ευχήν και η βάφτιση μας θα μας μείνει αξέχαστη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου