Μια ονειρεμένη βάπτιση , με πολύ χρυσόσκονη από την Tinkerbell για την μικρή Αλεξάνδρα.....
Η φίλη μου και μαμά Βάσω ήθελε να είναι όλα τέλεια για την Αλεξάνδρα με πολλές ροζ κοριτσίστικες λεπτομέρειες....
| Το τραπέζι των ευχών της δεξίωσης. |
| Ο μίκι και η μίνη διασκέδασαν μικρούς και μεγάλους... |
| Και σοκολάτες με το νέο όνομα της μικρής! |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου